czwartek, 21 marca 2013

W jakich reklamach grała Olivia Holt? Nie wiecie to się dowiecie...

Hejka!
W tym poście chciałam wam pokazać reklamy, w których grała Olivia Holt (wiem, że były bardzo dawno temu, ale czemu by ich wam nie przypomnieć)!!! Oto one:
BRATZ!!!






To już chyba wszystkie REKLAMY, w których grała! Sama nie wiem tylko to udało mi się znaleźć! Ale jeśli chcecie więcej to tutaj mam dla was WYWIAD Olivii z kimś tam!!!

No i jeszcze link z wywiadem Olivii z jakąś klasą! Oto on: 


To już wszystko! A co do posta to będzie najprawdopodobniej w WEEKEND!
Czy nie uważacie, że ten cały post jest jakiś taki głupi?!
WCALE MI SIĘ NIE PODOBA!!
Przepraszam i pozdrawiam
Marysia <3

5 komentarzy:

  1. Świetny! Czemu Ci się kurcze nie podoba? XD ;*********

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo jest DURNY!!! Jak mam zły humor to nic mi nie wychodzi!!! :(

      Usuń
    2. Ale tak czy siak OGROMNIE, POTWORNIE DZIĘKUJĘ ;)

      Usuń
  2. Fajny!1
    Oglądałam na youtube wszystkie reklamy z jeje udziałem!1
    czekam na nn!!

    OdpowiedzUsuń