poniedziałek, 11 marca 2013

I DO IT UP - Z LEO :*

Siemka! W tym poście chciałabym Wam powiedzieć, że już zobaczyłam pierwsze wiadomości o nowym odcinku SHAKE IT UP z naszym LEO i nazywa się on I DO IT UP i będzie 17 marca w Anglii :) Jak sama nazwa wskazuje będzie ślub i powiedzą sobie tak! Tutaj mam gifek, który udało mi się znaleźć gdzieś w necie. Mnie zwalił z krzesła i już chciałam iść spać, ale mówię: NIE!!! No i usiadłam do kompa i zaczęłam PISAĆ :D! Oto obiecany przeze mnie gifek:


<3 <3 <3 <3<3 <3<3 <3<3 <3<3 <3<3 <3<3 <3<3 <3<3 <3<3 <3<3 <3<3 <3<3
Chciałam Wam tylko powiedzieć, że przepraszam, że te wszystkie posty sa o
SHAKE IT UP, ale ten serial robi się fajny, bo jest w nim Leo(Logan), jeśli
uważacie, że to powinno być tylko o KICKIN IT piszcie w komciach!!!<3
No i jak?
Pozdrawiam
Marysia  <3
Marysia <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz