niedziela, 17 marca 2013

Dziękuję Wam kochani!!!

Siemka!
Ten post dedykuję mojej ulubionej Oli Laa(jeśli źle napisałam wybacz proszę), dzięki której nie przestałam pisać tego bloga!!! KOCHAM <3
W tym poście chciałam Wam OGROMNIE PODZIĘKOWAĆ za wszystkie wejścia! DOBRNĘŁAM do 1000!!! Jeszcze raz DZIĘKI ;)
Obiecuję, że ten EXTRA POST pojawi się do końca następnego tygodnia (po prostu chcę napisać coś potwornie fajnego, jeśli mi się to uda)! Wybaczcie, że tak długo musicie czekać!Oczywiście wcześniej pojawią się normalnie posty (żeby nie było NUDNO)!!!
A to gifki! Tak wyglądałam jak zobaczyłam 1000 wejść:

Dzięki WAM!!!



To zdjęcie też dedykuję OLI!!!
Pozdrawiam
Marysia <3

5 komentarzy:

  1. Dzięki za dedykację!!
    Kocham cię i czekam na tego super posta!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki;) Super post będzie niedługo, a kiedy następne opowiadanie u cb???

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post! Nie mogę doczekać się kolejnego! ;*****

    OdpowiedzUsuń