wtorek, 26 marca 2013

PRIMA APRILIS :D

Hejka!
W tym poście chciałam Wam pokazać gifki Mateo i Olivii, kto będzie wkręcony...sami zobaczycie!!! I jeszcze Leo sprząta... :D


Tłumaczenie:
M: Kupiłem ci Kucyka.
O: O nie, ja nie mogę! O mój Boże, zawsze chciałam mieć takiego od czasu gdy byłam małą dziewczynką!!
M: Tak, tak...? Nie. Prima Aprilis.
O: Ty idioto...! Zawsze się na to nabieram!
(Jeśli coś źle przetłumaczyłam przepraszam)

Leo i ODKURZACZ :D HUE HUE :D
To mnie rozwala ;))))))
Dziwny post! Na dzisiaj chyba wszystko....a może nie?
Pozdrawiam i życzę dobrej nocki (karaluchy pod poduch jeśli ktoś woli)
Marysia <3

2 komentarze:

  1. Ten gif jest niezły!!
    Olivka dała się wkręcić, ale ja też bym chciała kucykaaaaa:))*&%#

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiem! Kucyk byłby fajny;)
      Ale ja bym się chyba nie wkręciła
      sama nie wiem;)
      A co do gifka to dzięki:) :*

      Usuń