czwartek, 28 marca 2013

LEO, LEO, LEO W ...Shake It Up

Siemka!
W tym poście chciałam Wam przypomnieć, w jakich odcinkach SHAKE IT UP grał LEO (i w jakich będzie grał) !!! Wszystkie te odcinki możecie znaleźć - LINK:) <-- o tutaj

1. Oh Brother It Up  - LINK - po polsku :)
2. Quit It Up    (będzie 6 kwietnia w Polsce) ;D
3. My Fair Librarian It Up
4. Clean It Up
5. I Do It Up
(Później pojechał na "MIESIĄC MIODOWY" z Jeremim zamiast Georgii) i prawdopodobnie będzie w odcinku:
6.Love & War It Up
To będzie najprawdopodobniej jego ostatni odcinek W Shake It Up :((((

I gifki z odcinków:



HEHHEHEHEHHEHEHEHHEHEEEEEEEEEEEEEEEE;)))) :D


LOL:)
Pozdrawiam
Marysia <3

12 komentarzy:

  1. HeHe Leo jak zwykle zniewalająco przystojny:***
    czekam na nowy post

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. HUEHUE!!! Czy widziałaś, że u cb na blogu jest już 25 komentarzy?

      Usuń
  2. Totally:))
    Kocham te ostatnie gify z 1 odcinka z Leo"))
    Zgadzam się z Naemi:****
    Albo ten 1 gif Heheheheh!
    Śmieszny post i ciwkawy czekam na nowy!!
    Heuheuheuheueheuheuehueheuheuheuheuehueheuheuheuehueheuheuehuehueheuheuehueheuheuehueheuheue:))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  3. TAK zauważyłam jesteśmy w trakcie krencenia harlem shake niewstawimy go dzis a ni jutro jeszce zobaczymy moze w poniedziałek!!!:***

    OdpowiedzUsuń
  4. *ciekawy!!
    Boże napisałam ciwkawy! Heheheh!
    Jestem głupia..:)_)
    Pozdrawia Głupia:*&%#!!$&**(&^%$#@!~@#$%^&*&^%$#@!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciwkawy czy ciekawy... co za różnica! Tak to już jest jak się pisze na odwal na klawiaturze, sama wiem jak to jest HUEHEUEUEEHEEYEHEYEH! Nie jesteś głupia!
      Pozdrawia
      Jeszcze GŁUPSZA M@rysia

      Usuń
    2. Popierwsze to nie było na odwal ja mam czarną klawiature i w pokoju jest ciemno i nic nie widze:)))
      Nie no ja jestem głupsza!!! Gdybyś widziała mnie na codzień byś się załamała:P
      Lovciam tego bloga <<3333333333333333333333333

      Usuń
    3. No dobra, niech ci będzie, że nie na odwal ;)
      Ja np.teraz siedzę z jabłkiem w buzi i do cb piszę;)
      Ale nie wiem, która z nas jest głupsza, bo to trudno sprawdzić ;)
      A ja loffciam twojego bloga ;) <3

      Usuń
  5. Huehuehuehuhue!!!
    Co z tego, że już wszystko widziałam! To jest ZARĄBISTE!!! Leo... Boski Leo... XD ;*******

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. HEHEHHEHEHEHEH!!! Kocham cb i twoje genialne komentarze!!! LEOLEO <3

      Usuń