czwartek, 14 marca 2013

Czy to możliwe?...Czy będzie 1000 wejść?;)

Hejka! W tym poście chciałabym Wam powiedzieć, że OGROMNIE Wam dziękuję, że wchodzicie na mojego bloga, piszecie komentarze, bierzecie udział w ANKIECIE (ci którzy nie wzięli udziału zapraszam!) itd. Dzisiaj zobaczyłam, że jest AŻ 800 wejść, czego się wcale nie spodziewałam! Myślałam sobie no dobra nie licz na zbyt DUŻO, może jakieś 100, może 200, ale 800!!!!! JESZCZE RAZ DZIĘKUJĘ!!! <3 Kocham Was za to, że wchodzicie na mojego bloggga!!!
I dlatego mam dla was CUDOWNĄ RZECZ!!! Jeżeli na blogu w ciągu 1 tygodnia pojawi się 1000 WEJŚĆ... OBIECUJĘĘĘĘĘ, że pojawi się EXTRA, SUPER, MEGA post o naszym KICKIN IT(a może  ktoś chciałby nie o Z kopyta, ale o innym serialu)!!!
(powinnam była napisać cały ten post dużymi literami, bo to strasznie ważne!!!) OBIECUJĘ, że taki post będzie jeśli będzie 1000 wejść!!! Już myślę nad tym postem i co by dać wam fajnego!!! Zobaczymy, co wymyślę (czy coś fajnego czy nudnego). Możecie też pisać w Komentarzach co chcecie, żeby było!!!!
(Bardzo sorka, że tak się rozpisałam, ale musiałam).
PS... Na potwierdzenie, że kocham wszystkich, którzy interesują się moim blogiem...

WIRTUALNY PRZYTULAS <3
Pozdrawiam
Marysia <3

2 komentarze:

  1. ja też cb kocham!!
    Napewno dobijesz do 1000! Ja będę wchodziła po 5 razy dziennie żebyś dodała tego specjalnego posta:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!!!! KOCHAM CB I TOWJEGO BLOGA!!! Będę na pewno wchodzić codziennie z milion razy!!!

      Usuń