piątek, 15 marca 2013

HELLO KITTY+OLIVIA HOLT=BIG LOVE

Hejka! W tym poście chciałabym pokazać Wam zdjęcia z Olivią i jej <3 MIŁOŚCIĄ <3, czyli HELLO KITTY!!!
HELLO KITTY+OLIVIA HOLT=BIG LOVE <3 
A do tego Dylan zaraził się chyba tą obsesją od Olivii!!! ;)
A oto zdjątka:



\
KTO BY NIE CHCIAŁ TAKIEGO TOSTERA???





Czy Dylan zaraził się tą obsesją od Olivii??? <3

CHYBA TAK!!!!


SWEET, SWEET, SŁITAŚNA PIŻAMA (też bym taką chciała)!!!



Coś dla OLIVII!!! ŚWIAT HELLO KITTY !!!

Podoba się pokój???


Pozdrawiam
Marysia
PS Pamiętajcie o układzie z 1000 wejść (jeśli ktoś nie wie o co chodzi to wszystko wyjaśniłam w poprzednim poście) ;)

PAPA :*

8 komentarzy:

  1. No tak . :)
    Ona bardzo lubi hello kitty . :D:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Też lubie Hello Kitty, ale nia aż tak!!
    Naj;epsze to te tosty też chcę takie!!
    Zapraszam do mnie beauty-and-a-beats.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Na twój weszłam i jest naprawdę zajefajny! Będę lukać częściej! :)

      Usuń
  3. Świetny blog! Hello Kitty zawsze kojarzy mi się z Olivią! Z pewnością zajrzę tu jeszcze nie raz! ;***** :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ;)Twój też jest genialny na pewno będę wchodzić codziennie! Daj znać jak będzie nowy post! :)

      Usuń
  4. Ja nawet lubię Hello Kitty!
    Ej jak pacze na liczbę wyświetlonek to jest ponad 1000, więc czas na specjalnego posta!!!
    Ale jestem podekscytowana!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wiem specjalny post OBIECUJĘ będzie do końca następnego tygodnia! Chcę po prost, żeby to było coś naprawdę SUPER! No a wiesz jak to jest muszę troche o tym pomyśleć


      Usuń