czwartek, 28 marca 2013

NOWE ZDJĄTKA ;)

Elooo!
Dzisiaj rozpoczęłam z nowym przywitaniem! Podoba się? Bo mi nie! Może zacznę od początku...
Siemka;)!
W tym poście chciałam Wam pokazać NOWE zdjęcia naszej EKIPY 0.o LUKNIJCIE:

HEHE (nie wiem dlaczego, ale mam polewkę z tego zdjęcia, sama nie wiem to chyba jakaś CHOROBA) to jest podobno ich MAKIJAŻYSTKA :p

OCH... Znowu ta czapka!!!
Muszę Wam szczerze wyznać, że po zobaczeniu tego zdjęcia i wielu innych przestałam wierzyć w LEOLIVIĘ!!! To jest jakaś bzdura wymyślona przez fanów (bardzo przepraszam wszystkich, którzy tak nie uważają)!

HEHE! Ta mina Leo i Zedayi! A tam z tyłu oni w tych czapkach :D

OOO... Jaka stylowa MARYNARKA! Do Dylana zdecydowanie pasuje NIEBIESKI :)
HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHHHHHHHHHHHHAHAHAHAHAHHAHAHAH
(Jeszcze się nie pozbierałam)!!!

OLIVIA <3

Czy to jest Jason czy mi się wydaje?
Pozdrawiam
M@rysia <3
PS Mam zmienić wystrój czy nie, bo w ankiecie zaznaczacie, że NIE!!!

5 komentarzy:

  1. Czadowy BOSKI extra super itd. itp. post zresztą jak zwykle!!!
    Masz racje nawet ładnie Dylanowi w niebieskim.
    Tylko te pierwsze zdjęcie OCH...


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki;) Kochana jesteś!Pierwsze zdjęcie jest ..., a ta marynarka Dylana taka stylowa...

      Usuń
    2. Te pierwsze zdjęcie jest wkurzające, aż nie ogłam się powstrzymać i musiałam je przerobić

      Usuń
    3. Pokażesz przeróbkę???

      Usuń
    4. Mogę tylko jak bo na bloga go nie wstawię bo znowu będzie jakiś głupi komentarz masz może gg to ci wyśle???

      Usuń