środa, 27 marca 2013

Nowe FOCIE Olivii;)

Hejoooooo!
Ten post chciałabym zadedykować: Oli Laa; Wikandzie; Kim Crauford; Lyrze Archspan; Naemi Howard; AleXandrze oraz Olivii Okoń ;) (Jeśli coś źle napisałam bardzo przepraszam )
A oto dla Was dziewczyny (i dla Was też) zdjęcia Olivii (:

To jest świetne;)

Pewnie każdy by chciał taki autograf;)

LUSTERKO :*

Ciekawe co to ?

Jak on sweet wygląda... *_*

HAPPY BIRTHDAY ;) <3 :*

I jeszcze filmik w DISNEYLANDZIE !!!
Na dzisiaj to już wszystko!
Pozdrawiam
Marysia
<3

9 komentarzy:

  1. Dzięki za dedykacje czytam cie od wczoraj a tu już dedykacja łał WoW:) nA POCZĄTKU MYŚLAŁAM ŻE COŚ ŹLE PRZECZYTAŁAM dziękuję:****
    A zdjęcia są BOSKIE!!!!!
    CZEKAM NA NEXT...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko i dzięki;) Po prostu bardzo mi miło, że mnie czytasz jestś bardzo miła, a do tego twój blog jest nieziemski! Następny będzie na pewno jutro<3

      Usuń
  2. Ciesze się że podoba Ci się mój blog.
    JUŻ NIE MOGĘ SIĘ DOCZEKAĆ CO DODASZ JUTRO:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, twój blog jest ŚWIETNY, ZABAWNY, CUDOWNY! Mam pytanie napisałyście na nim, że jak bd 25 wejść nakręcicie Harlem Shake, czy jak sama napiszę 25 komci to to nakręcicie?

      Usuń
  3. aż tak chcesz zobaczyć zobaczyć ten Harlem Shake w naszym wykonaniu?????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że tak;)
      Czekam;)

      Usuń
    2. Rozmawiałam z EMI i mówiła że nie ważne czy te 25 komentarzy będzie od 1 osoby ważne że będzie 25 :)

      Usuń
  4. Hejjjj dzienki ze doradziłas mi te buty które chciałam kupić!!!!!!!!!! EMI:*** *_* JESTES SWIETNA ZALUJE ZE TAK PUZNO ZACZEŁAM GO CZYTAĆ EMI:*** I LOVE YOU JAK DOBRZE NAPISAŁĄM NIE JESTEM DOBRA Z ANGLA ZA TO Z HISZPANISKIEGO I FRANCUZA :********* EMI:*****

    OdpowiedzUsuń