środa, 27 marca 2013

Nowe odcinki Z KOPYTA 3 ;)

Siemka!
Jak sama nazwa wskazuje będą w tym poście nowe odcinki z NASZEGO SERIALU - Z Kopyta;)
Na pewno już wiecie, że 1 odcinek 3 sezonu będzie -  1 KWIETNIA (w prima aprilis)! NIE MOGĘ SIĘ DOCZEKAĆ *__*


Oto odcinki Z Kopyta! Ten 2 ostatnie są nowe, nie mogę się doczekać!!!
Ten Two Dates a Funeral oznacza po polsku 2 terminy pogrzebowe (sama nie wiem, może tu chodzi, że mieli 2 beznadziejne (pogrzebowe) randki??? Taka byłam uszczęśliwiona kiedy zobaczyłam napis DATE! Pomyślałam sobie, że to pewnie KICK! A tutaj jakiś pogrzeb!!! Co to ma być? (niedługo zobaczymy)
To już wszystko! A jeśli macie jakieś propozycje odnośnie postów to z chęcią je poczytam;)
Pozdrawiam
Marysia <3
PS Czy nie uważacie, że trochę za dużo piszę?

6 komentarzy:

  1. Wcale nie za dużo piszesz..!
    Kocham twoje posty..!
    I bardzo ale to bardzo cieszę się, że już niedługo 3 sezon z kopyta..!!!!! ;*** <333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję;) KOCHAM JAK KTOŚ PISZE TAKIEGO CUDOWNE KOMENTARZE aż od razu chce moi się pisać następny post ;) <3

      Usuń
  2. No co ty! Świetnie piszesz!
    Przepraszam, że nie komentowałam tamtych postów, ale musisz wiedzieć, że były świetne!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      A co do tego komentowanie, to wiem, że nie zawsze ma się czas, BARDZO DZIĘKUJĘ ;) <3

      Usuń
  3. Nie wręcz przeciwnie za MAŁO piszesz!!!!!
    Wiem jestem głupia XD

    OdpowiedzUsuń
  4. łoł niemoge się doczekac następnego posta <3
    i 3 sezonu z kopyta <3

    OdpowiedzUsuń