poniedziałek, 18 marca 2013

I DO IT UP- Wreszcie W TV!!! ;)

Siemka!
W tym poście chciałam Wam powiedzieć, że odcinek SHAKE IT UP - I DO IT UP jest już w TV!!!!
A oto LINK<3 - tutaj jest link do tego odcinka (sama go jeszcze nie oglądałam, bo mówię sobie-nie bądź samolubem Marysia!!! No i proszę...)
No i jeszcze GIFKI (już kilka dałam Wam w poprzednich postach, ale im więcej tym lepiej) !!! :
Na razie ten mi się udało znaleźć, bo resztę Wam podałam, a zresztą obejzyjcieTen Odcinek!!!
Pozdrawiam
Marysia <3
PS Jeżeli chodzi o ten post, który Wam obiecałam to będzie on do końca tygodnia.
I jeszcze jedno mam drugiego bloga nazywa się:
http://violetta-fioletowyserial.blogspot.com/ i jest o serialu VIOLETTA!!!
ZAPRASZAM ZAINTERESOWANYCH! Chciałam też poprosić żebyście pisali komcie, bo nie wiem czy ktoś tu wchodzi, oprócz niektórych osób <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz