poniedziałek, 15 kwietnia 2013

"Love & War It Up" Shake It Up

Hejka!
To znowu ja.. Tym razem mam dla Was odcinek Shake It Up (chyba ostatni z udziałem Leo ;(((), czyli Love & War It Up
Jak sama nazwa wskazuje będzie burzliwie, ale też <3 :)
Ja nie mogę się doczekać odcinka, ale szkoda, że to ostatni z Leo (znowu przestanę oglądać shake It Up, bo z nim to jakieś jest ciekawsze ) Też tak uważacie :)???
OTO FABUŁA:

Rocky próbuje zrobić, by Cece I Logan się dogadali, żeby ona mogła z nim pójść na randkę. Logan staje się chłopakiem Rocky, ale kiedy proponuje ona podwójną randkę, Cece przychodzi ze starym wrogiem Rocky. Dziewczyna musi wybrać pomiędzy Loganem, a Cece. W tym czasie Flynn i Deuce odwiedzają Tinkę, żeby była ich wokalistką w zespole gitarowym.
Prosiłabym tylko o nie kopiowanie, ponieważ sama to przetłumaczyłam :) ;) ;*
Niestety jedynym obrazkiem jaki był do tego odcinka jest ten:

HEHE, czyli żaden :(
Jeszcze informuję, że jest już "Quit It Up PO POLSKU"
Oto link: ODCINEK PO POLSKU
I jeszcze gifek(z tego odcinka) , który mnie rozbawił:
L: O czyli widzę, że Cece porzuca wszystko.
C: Nie tylko głupie rzeczy. Tak jak tą rozmowę.
Pozdrawiam
M@rysia
Podobało się piszcie w komach :)
PS Zapomniałam dopowiedzieć: odcinek będzie 28 KWIETNIA, czyli w Polsce ok.29, jak bd to Was poinformuję i dam LINKA :)

2 komentarze:

  1. Wiesz może kiedy ten odcinek poleci???

    OdpowiedzUsuń
  2. 28 kwietnia, czyli u nas ok. 29 :) Jak będzie to prześlę linka, ale tak czy siak zmienię w poście i podam datę ;) Dzięki

    OdpowiedzUsuń