środa, 17 kwietnia 2013

Dlaczego wszyscy tam szybko nas opuszczają?

Siemka!
Chciałam odejść od tematu i podzielić się z Wami moim przemyśleniem :) Wiem, że ktoś sobie pomyśli: Ale durna, po co to w ogóle robi? Ale ja muszę, bo inaczej NIE WYTRZYMAM !!!
Pewna dziewczyna - Oliwia Okoń - blog -LINK - jest BOSKI :) Uwielbiam go (pewnie Wy też) jeśli nie widzieliście zajrzyjcie:)
Chce ona zamknąć bloga, ale MY NA TO NIE POZWOLIMY:) Zgadzacie się?
Od pewnego czasu jest tak, że wiele osób zamyka swoje blogi lub je usuwa! Dlaczego? Sama myślałam nad tym, ale nie mogłam!
Przecież tyle WSPOMNIEŃ, miłych, bądź niemiłych komci, tyle czasu wrzucone w tego bloga, TE MOJE WYPOCINY :)
I to wszystko na nic? Tylko wystarczy nacisnąć USUŃ? Tyle pracy (czasem tygodni, miesięcy LAT?)
Proszę Was namówcie ją nawet z ANONIMA:) Proszę! Robię to, dlatego że wiem jak Wy się poświęcacie dla swoich blogów:)
Jak macie to wyślijcie LINKA CHĘTNIE ZAJRZĘ:)
Pozdrawiam
M@rysia <3
PS W piątek i weekend na pewno nie będzie postów, bo wyjeżdżam :)

2 komentarze:

  1. Ja się też zastanawiałam i powód raczej powody są proste- brak czasu, obowiązki, nauka, własne życie i najważniejsze to brak jarania sie Kickin' it !
    Wiele wspaniałych blogerek zostawia blogi bo dorastają, zmieniją zainteresowania.
    Ja mam nadzieję, że ze mną nie będzie tak łatwo :(
    Choć już widze, że tak bardzo nie czekam na nowy odcinek...:((
    Oliwke znam jest świetną bloggerką!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) Tylko proszę twój blog jest genialny naprawdę piszesz boskie opowiadania ZOSTAW GO SOBIE:):) Ale jednak sama wiem - brak czasu to rzeczywiście sama mam z tym problem, ale jakoś się uda :) :*

      Usuń