sobota, 13 kwietnia 2013

Glove Hurts :)

Siemka!
Jak sama nazwa wskazuje post będzie o odcinku GLOVE HURTS, w tłumaczeniu RĘKAWICA RANI, czy coś takiego :) Czyli odcinek będzie o tych rękawicach, co zrobił Milton :)
Oto PROMO:

Oraz CLIP:

I jeszcze pare gifów:

Już tłumaczę :
M: Całą noc pracowałem nad moim projektem. Jest naprawdę genialny, a wy co macie?
J&J:Uhmmm...My nic nie mamy..,
J: Milton, gościu musisz nam pomóc.
M:Jak zwykle, wy nic nie zrobiliście i  chcecie się podszyć do mojego projektu (czy coś takiego)
J: Ok, czyli jesteśmy po tej samej stronie (nie wiem o co chodzi HEHE)
M: Prezentuję..Raczej.. prezentujemy kukurydziane rękawice... (HEHE to pewnie  jest nazwa tych rękawic i nie mogę tego przetłumaczyć hehe kukurydziane rękawice ...) =D
J: Tak kukurydziane rękawi... Co teraz...??? (=D)
I jeszcze chciałam Wam pokazać mam świetne zdjęcie!!!  Jest super sami zobaczcie:
HEHE !!! =D
Pozdrawiam
M@rysia <3
PS Następne posty  będą raczej w następnym tygodniu, bo mam bardzo mało czasu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz