niedziela, 21 kwietnia 2013

Love & War It Up - 28.04 - PROMO & CLIP ;)

Bonjour :)
Właśnie wróciłam z Paryża i musiałam się pochwalić ;) BYŁO ŚLICZNIE :) Ale teraz nie o mnie tylko mam CLIP i Promo odcinka LOVE &WAR IT UP - najprawdopodobniej ostatniego odcinka z Leo ;(((
Oto  CLIP:
I PROMO (jest niezbyt wyraźne i niezbyt rozumiem co oni mówią, ale z clipu można się domyślić, że będzie się działo ;D)
Mam jeszcze zdjęcia:



HEHE I TA MINA :O













I Gifek, nie z tego odcinka, ale nieźle mnie rozbawił =D
Pozdrawiam
M@rysia <3

3 komentarze:

  1. Ooooooo ja tez chce do Paryża :)
    Miasto miłości :PPPPP
    Super post czekam na nowy :)
    A odcinek bardzo fajny !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. HEHE ;D
      Paryż na serio jest boski :)
      A ten odcinek zapowiada się całkiem fajnie ;)

      Usuń
  2. Super post
    oglądam taniec rządzi ... czasami ...
    a od kiedy są odcinki z leonem troche częściej ;p

    OdpowiedzUsuń