poniedziałek, 1 kwietnia 2013

DLACZEGO??? ;((((

Hejka!
Rozpoczęłam od miłego powitania, ale post będzie niemiły! Chciałam w tym poście Wam powiedzieć żebyście nie wchodzili na bloga - http://naemi321.blogspot.com!
Pewnie zapytacie: DLACZEGO? A więc już mówię - nasze ukochane Nati i Emi zostały "wykiwane" przez pewną Madzię i Anonimów! Odebrali oni naszym dziewczynom bloga i wypisywali niemiłe rzeczy o nich! Bardzo jest mi Was żal! Miejmy nadzieję, że to szybko minie i odzyskacie bloga, którego prowadziłyście sumiennie przez kilka miesięcy !!!
Kiedy dziewczyny odzyskają bloga OBIECUJĘ poinformuję Was o tym!!!
Czy to nie jest okropne? Jak można potraktować tak niewinnych ludzi???

Po tym całym incydencie moja mina była taka:
Potrzebowałam przytulenia!
Pozdrawiam i życzę Wam dziewczyny odzyskania bloga
M@rysia <3
PS Kocham Was dziewczyny i nie pozwolę na takie rzeczy! <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz