piątek, 5 kwietnia 2013

Dueling Dojos oraz Meet the McKrupnick

Siemka!
Ten post będzie lekko odmienny od zwykłego! To może będzie niezwykły? Sami zobaczycie!
Zrobiłam dla Was filmik - podcast  ze zdjęciami z tych odcinków - Dueling Dojos oraz Meet the McKrupnick !!! Zobaczcie czy Wam się podoba, napracowałam się nad tym trochę, więc proszę zobaczcie sobie:

Podoba się?
Jak bardziej Wam się podoba normalne zdjęcia, czy podcast! Dzisiaj miałam więcej czasu, więc udało mi się to zrobić, ale jest to bardziej pracochłonne!
Mam jeszcze dla Was linki z filmikami tym razem z klipem dueling dojos i z wywiadem...
WYWIAD
Pozdrawiam
Marysia <3
PS UDAŁO mi się naprawić wideo, wydaje mi się, że wszystko pójdzie dobrze :)
Jeśli komuś nie udawało się go włączyć, niech spróbuje jeszcze raz ;)

8 komentarzy:

  1. Mi wystąpił jakiś błąd i nie mogę obejrzeć ale filmik na pewno jest zawodowy !!!!
    NATI:***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O wielka szkoda :(((( Ale tak czy siak dzięki :)

      Usuń
  2. Mi też :/ a szkoda chętnie bym obejrzała :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wideo:D
    Jaka to piosenka na pokazie Dueling Dojos ??
    Czekam na następnego posta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki =D
      Ta piosenka to:
      Jessie J Price Tag
      Oto link :http://www.youtube.com/watch?v=qMxX-QOV9tI
      :)

      Usuń
  4. wszyscy ubrani w spódniczki hehe nie mogę się doczekać tego odcinka
    Filmik jest suuuuuuuuuuuuuper
    NATI:***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) HEHEH mnie też te spódniczki rozbawiły =D
      HEHE
      DZIĘKI ;)

      Usuń