sobota, 13 kwietnia 2013

Czy Micayla & Leo... chyba...!!! HEHEHEH =D

Hejka!
UWAGA wszystkich fanów LEOLIVII proszę o opuszczenie bloga, bądź ominięcie posta :)
A więc Micayla na INSTA dodała to zdjęcie:
Rzeczywiście moim zdaniem do sb pasują, ale sama nie wiem, jak wy uważacie?
Po tym zdjęciu były chyba tysiące (no może przesadzam) komentarzy typu:













Czyli w tłumaczeniu na polski chodzi o to, czy się spotykają (takich pytań jest bardzo dużo), jedna osoba nawet mówi, że teraz jest sławna:)
No i jeszcze jeden komentarz, który doprowadził mnie do łez (tych dobrych), nie mogłam opanować śmiechu!!! =D







Nie będę tego całego tłumaczyć, bo nie warto,ale chodzi o to, że Czy wy się spotykacie? Proszę powiedz!!! Jestem bardzo ciekawa! Jestem dziewczyną, która kocha Leo (tam powtarza się jakieś MILION RAZY, ŻE GO KOCHA I CHCE ZNAĆ ODPOWIEDŹ) A później mówi, żeby się nim zaopiekowała =D HEHEHEHEHEH
A Micayla odpowiedziała tak:






Jakiś gościu: Ross (tej dziewczyny) komentarz HAHAHA (ja miałam tak samo :))
Micayla: HAHAHA jestem umierająca !!!
Sama nie wiem, czy tak ją to wszystko wkurza,  czy co ??? Ale raczej to pierwsze, mnie też by to wkurzało!!!
HEHEEHEHEHHEHEHEHEHHE
Post durny!!! =D
Pozdrawiam
M@rysia

6 komentarzy:

  1. Ona naprawdę jest śliczna!!:))
    I niech wkońcu będą razem bo nie wytrzymam:***
    Ciekawy post:((

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście pasują do siebie..

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna jest :) i pasuje do Leo
    mają nawet coś wspólnego obaj trenują karate i mają czarne pasy
    teraz zamiast LEOLIVI będzie MIO ALBO LECEYLA wiem nie umiem wymyślać fajnych ksywek :***
    POST SUPER
    NATI^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Macie racje! Powinni być razem, a ona jest śliczna ;)
    Będzie Mio albo Leceyla (mi osobiście bardziej podoba się Leceyla) :)
    Fajne ksywki wymyśliłaś Nati :P
    Niech będą razem i bd fajnie

    OdpowiedzUsuń
  5. hymmm.
    miałam ominąc post ale nie mogłam ( heh ) ta dziewczyna jest ładna ale ja zostanę przy leolivi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. HEHEHE:) To była tylko przestroga :)
      Zawsze możesz wierzyć w Leolivię, ale nie wiem czy to kiedyś nastąpi:)
      MOŻE! \Mogę Cię tylo pocieszyć że na 100% będzie KICK więc może...?

      Usuń