poniedziałek, 25 lutego 2013

The Prince and The Imposter :>

Jest to pierwszy odcinek 3 Sezonu! Tu macie zdjęcia:


B4c6b8182d 91380622 o2
Jak sądzicie o czym będzie?? Ja myślę, że to będzie tak, że książę zakocha się w Kim,Jack będzie zazdrosny i później to już sami wiecie co będzie... <3 LOVE LOVE

A tu macie naszego KSIĘCIA!!! No i wideo! On coś tam gada po Angielsku ale co jest fajne to pokazuje plan Kickin it!!! (CZEKAM NIECIERPLIWIE TEGO DOCINKA) 0_0
Pozdrawiam
Marysia
Na dzisiaj chyba koniec postów bo nie wiem czy więcej mi się chce! Proszę piszcie w komciach czy podoba się wam blog!
PS zaczęłam go pisać dzisiaj więc zobaczymy czy warto żebym dalej pisała! (Do 100 jeszcze długa droga) UWIELBIAM WSZYSTKICH KTÓRZY ODIEDZAJĄ BLOGA I DAJĄ POZYTYWNE KOMCIE!!! A JEŚLI KTOŚ MA FAJNEGO BLOGA O KICKIN IT TO NIECH MI PODA A JA Z CHĘCIĄ GO POCZYTAM!!! ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz