czwartek, 28 lutego 2013

DLA FANÓW DYLANA!!! :)

Ten post daję wszystkim fanom Dylana Snydera!!! Niedawno zauważyłam, że większość moich postów jest o Leo i Olivii (może dlatego, ze jest o nich najwięcej do napisania)!!! Ale powiedziałam sobie "nie" przecież ten blog nie jest o Leolivii, ale o Kickin It! Więc tutaj macie zdjęcia Dylana z twittera @DylanRSnyder, facebooka i nie tylko.


File:Capture-20130228-191712.png




CIASTECZKA! MNIAMMMM:)

A więc gwiazdy też robią pranie :p

Który kolor Wam się bardziej podoba??? ZIELONY czy POMARAŃCZOWY???

Wiem, że to miały być zdjęcia Dylana, ale nie mogłam się oprzeć!!!

















Dylan, Olivia i Crash! ;)
Na dzisiaj to już wszystko, bo jestem chora !Ale postaram się do was pisać!
Mam tylko jedną prośbę głosujcie w ankiecie! Chcę po prostu wiedzieć o kim najbardziej chcecie czytać. Jeżeli macie jakieś fajne pomysły to ŚMIAŁO piszcie!
Pozdrawiam dobranoc :>
Marysia <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz