poniedziałek, 25 lutego 2013

Leo Howard w Shake It Up

Jeżeli tak jak ja kochacie LEO HOWARDA w Kickin' It to teraz możecie go oglądać również w SHAKE IT UP! Ja nie byłam zbytnią fanką taniec rządzi, ale jak on zaczął grać wyczekuję nowego odcinka :3
Niestety odcinki są  po angielsku, ale możecie je sobie obejrzeć : LINK - tutaj macie link, wystarczy, że wpiszecie w okienko SHAKE IT UP albo KICKIN' IT wychodzą wam wszystkie ostatnie odcinki(po angielsku).Oto ostatnie odcinki z Leo:
*My Fair Librarian it up (ten odcinek jest z Carly Jey Jepsen więc dodatkowo SUPER) 
Jakby co dodałam linki więc wystarczy, że sobie naklikniecie.
Jeśli chcecie wiedzieć to dalsze to I Do it up; Forward & back it up; In the bag it up; Brain it up; Love & War it up; Switch it up; Psych it up ...( dalej jeszcze nie wiadomo) ;((((
Co sądzicie o tym nowym fryzie Leo???

a to mnie ROZWALA!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz